نقد و برسی مینی کیس های اچ پی، قدرتمند، سریع و به صرفه

برسی مینی کیس های اچ پی را در ادامه با سامانه همیار مدرسه دنبال کنید:

مینی کیس های اچ پی از سری محصولات پرطرفدار افراد هستند که به دلیل جمع و جور بودن، ارتقا راحت سخت افزار و انواع مدل برای انواع کاربردهای متفاوت محبوبیت زیادی بین خریداران این روزای بازار پیدا کردند. در این مقاله به جزئیات ریز و درشت مینی کیس های اچ پی می پردازیم تا ببینیم آیا شایسته خرید و اعتماد هستند یا نه؟

طراحی: ظاهری جمع و جور با درونی کامل

استفاده اچ پی از یک طراحی به خصوص برای سری مینی کیس های خودش رو باید تحسین کرد. تمام اجزای سخت افزاری با آرایشی منظم در قالب یک فضای جمع و جور کنار هم چیده شده و بر خلاف کیس های بزرگ قدیمی شاهد بهم ریختگی کابل و سیم های برق نیستیم.

قرار دادن چهار اسلات رم و پشتیبانی مادربورد تا 16 گیگابایت باعث شده تا خیال کاربران از بابت ارتقاء حافظه رم و جمع کردن یک کیس که بتونه رم بالایی رو پشتیبانی بکنه راحت بشه.

مشخصات مینی کیس hp

استفاده اچ پی از فن گازی برای این سری از مینی کیس های خود باعث شده تا دیگه شاهده سر و صدای فن سیستم و یا صدای برخورد سیم با فن نباشیم.

پورت USB: دیگه نگران کمبود پورت نباشید!

استفاده 10 پورت USB در این سری کیس ها باعث شده تا به هیچ عنوان مشکل کمبود پورت را نداشته باشید. به لطف کافی بودن پورت های USB دستگاه به راحتی امکان انتقال اطلاعات برای کاربران فراهم می شود. شایان ذکر است که میزان پورت های سری USB2 و USB3  در مدل های متفاوت این سری متغیر است.

ایستاده یا خوابیده، فرقی نمی کند

اندازه کوچیک مینی کیس های اچ پی باعث شده تا با توجه به فضایی که در اختیار دارید کیس رو به دو حالت ایستاده یا خوابیده قرار بدید.

عمر و دوام بالا

در سری مینی کیس های hp، تمام قطعات به صورت کامل هماهنگ یا به اختصار “مچ” شده اند که باعث افزایش طول عمر و راندمان بالا دستگاه می شود. همچنین استفاده از فلز محکم برای بدنه دستگاه باعث شده تا از وارد شدن آسیب های احتمالی به اجزای دستگاه تا حد زیادی جلوگیری شود.

سخت افزار و کارایی

مینی کیس های اچ پی در خانواده های سری A4 و X قرار دارند که هر کدام با توجه به شاخصه های سخت افزاری خود مناسب برای عملکردهای متفاوت می باشند.

سری A4 | قدرتمند برای بازی

سری A4 مینی کیس های اچ پی با توجه به شاخصه های سخت افزاری خود، مناسب برای انجام عملیات سنگینی چون اجرای بازی، نرم افزارهای گرافیکی و مهندسی می باشند. ارتقاء سری مینی کیس های اچ پی باعث شده که با ارتقاء سخت افزار خود از جدیدترین بازی ها نیز عقب نمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه